Translate

2015年5月9日 星期六

芒果慕絲蛋糕 食譜 南瓜煎餅 雞絲粉皮 雲吞雞

今日頭痛嚴重 , 所以只係簡單快速煮個晚餐


雲吞雞 , 今次隻有機雞都幾瘦 , 不過就唔夠雞味 ! 食譜 >>>>

http://carlong.blogspot.hk/2014/12/marmite-le-creuset.html


原盅南瓜紅米飯


牛肉湯 & 南瓜煎餅




南瓜煎餅 , 我只係用左焗南瓜飯果個蓋既南瓜肉加水煮成茸 , 加糖 , 加糯米粉 , 澄麵 做成麵糰 , 包入豆沙餡 , 煎熟就可以 .



芒果慕絲蛋糕 食譜 :

慕絲蛋糕部份 :

芒果茸 350 g , 檸檬汁 1 個榨汁 ,  淡忌廉 150 g ,  糖 50 g , 魚膠粉 25 g , 水少許 .

芒果慕絲做法 :

1 .魚膠粉 加 糖 混合 , 加水混合 , 隔熱水座溶 - 備用

2.  芒果茸 , 檸汁 混合 , 加 ( 1 )魚膠水混合

3. 淡忌廉打至輕輕企身 , 加入 ( 2 ) 攪拌

清蛋糕 ( 燙麵法 ) :

蛋 4 隻 , 分開蛋白 & 蛋黃

牛油溶液 40 g

熱水 60 g

低粉 80 g

糖 60 - 80 g

做法 :

1. 4 個蛋白打至企身 , 分多次加入糖 打發 ( 或打成蛋白霜亦可 ) 

2. 牛油溶液加熱水 ( 溫度 80-85'C ) 加入低粉輕手混合 , 再分多次加入 4 隻蛋黃 , 混合後加多一隻全蛋混合 , 再加入 ( 1 ) 的 1/4 蛋白霜 用摺法輕手混合 , 混合後倒入剩餘的 3/4 蛋白霜內混合 , 即可入爐焗熟 , 160 - 180 'C 焗 15 - 20 分鐘 , 用蛋糕針插入蛋糕體 , 無黏任何蛋糕糊就即係熟
. 倒扣放涼 - 備用 . 


蛋糕模倒一層芒果慕絲 , 一片蛋糕 , 一層芒果慕絲 , 一片蛋糕 , 雪凍即成 , 中間加一層芒果茸 , 就係芒果流心慕絲蛋糕 .

脫模後加芒果 , 果膠裝飾



大家小朋友時有食過菠蘿冰 ( 冰菠蘿 )嗎 ? 我就好鐘意啦 ! 做法簡單 , 帶去行山都幾解暑 !

鮮菠蘿切粒 或一片圓型都可以 , 加糖 混合 , 就可以放入冰格雪至冰硬即可 .


沒有留言:

張貼留言