Translate

2019年3月26日 星期二

智能原汁煲煮意粉 Pizza

Pizza - 麵團係由麵包機失敗既麵包中取出 , 再加高粉攪出黎 , 分番一份比麵包機繼續焗 , 多左既 , 就成為呢 6 個 小 Pizza . 


焗左 5 分鐘左右 - 過火了 ! 





繼試過一分鐘炒米粉後 , 今日再試下部 智能原汁煲煮意粉 , 先準備材料 : 扁寬麵 , 香腸 , 洋蔥 , 金寶意粉醬 . 

用麵包機煮鳳梨餡 Panasonic 萬能原汁煲 SR-SG501 一分鐘炒米粉





因為無預熱個鍋 , 所以我用滾水 "朗" 一 "朗" 內膽 .



順序放洋蔥絲 , 香腸厚片 



洋蔥用機切 , 唔使一分鐘便完成 

( 個食物處理器之前攪完麵糰 , 因為無時間洗就直接刨洋蔥絲 ) 



放埋扁寬麵 , 金寶湯/意粉醬 , 加多一罐水 



我用手動食譜 - Auxiliary Cooking > Stirring > 3 分鐘 ( 或下次試用低壓或加多幾分鐘 ) 


3 分鐘後 - 浸唔到汁既意粉仲未可以 , 



因為有 D 粉未熟 , 用 Auxiliary Cooking > Stirring 煮多幾分鐘 .  下次會試一係張意粉切短一半先放入鍋 , 或許先煮左意粉先放落去 , 不過要先煮意粉 , 就唔夠懶啦 !  :P




蕃茄水牛芝士沙律





麵包機



日日都出街睇唔到佢 , 今日係屋企睇實佢 , 見到佢個麵團太水 ! 



只好由麵包機倒個麵糰出黎放係 食物處理器度加入高粉攪番成團 , 再分番一份入麵包機繼續焗 . 多出黎既就做左上面既 Pizza ! 



呢個線位剛好係 190ml 



簡單下午茶 - 味噌湯烏冬



今日好病 , 連廚布都無力摺 ! 



2 則留言:

  1. 今日好病 , 連廚布都無力摺 ! ......
    妳每天煮那麼多食物, 真的要休息多D!

    回覆刪除