Translate

2017年3月2日 星期四

show me your love 粟米肉粒飯 鑄鐵鍋煮飯方法

泡長 小朋友 古古惑惑 , 又唔知想攪咩 ....






是日又係唔想煮飯 , 只係煮左一個 " show me your love " 粟米肉粒飯

只需準備 生粉, 鹽 , 胡椒粉 打茨 .


粟米粒 , 小甘筍 用水煮滾 , 收細火煮幾分鐘 , 放入已經醃左既肉粒 , 再次滾起時, 埋茨 , 加入打勻既全蛋 , 成蛋花後熄火即成 




細仔問我 " show me your love " 係點煮 , 我問佢係邊度聽返黎 , 佢話係網絡上見到 , 我叫佢比我睇下 , 雖然我唔識睇日文 , 不過睇相 , 應該係 粟米肉粒飯 !  哈哈 ! 

粟米肉粒做法 食譜 甜品 雪耳 雪梨 無花果 南北杏 糖水 做法



粟米醬油麴肉粒 雜菜鍋 食譜 做法



午餐食譜 bento 帶飯 lunch box 保暖壺午飯 返學午餐盒 食譜特集




急凍薯條 , 麥樂雞 , 放入蒸烤爐用健康炸程式完成 .


鑄鐵鍋煮白飯方法 :

用電磁爐煮一碗飯方法 鑄鐵鍋 10 cm 蕃茄牛肋條 食譜 芝士杯麵




鑄鐵鍋 10 cm 煮飯方法  


Le Creuset 用焗爐煮飯方法



http://carlong.blogspot.hk/2014/09/le-creuset-1.html

水牛城燒雞扒 Buffalo Grilled Chicken Recipe 蒸焗爐食譜 蒸爐蒸飯方法



蒸汽焗爐用自動程式焗雞脾 電磁爐 鑄鐵鍋 煮飯 風乾雞肉乾 牛肉乾



沒有留言:

張貼留言