Translate

2015年4月11日 星期六

焦糖蜜桃蛋糕 食譜 燒鴨食譜

今日同大家介紹家中毛小孩 - 泡長 ^^





本來係煮雪菜火鴨絲炆米 .....  不過唔見左包米粉 !!!!   只好用烏冬代之 !


火鴨我用左鴨胸整 , 低溫吹焗就會好脆




用 22 cm 係放唔晒 , 仲好易滾瀉   ~.~ 




雪菜火鴨絲炆米 食譜 :

熱鍋, 加少少油, 放薑米, 蒜泥 , 已經處理既雪菜炒香, 倒入熱水或熱雞湯 , 放入新竹米粉 , 加蓋煮 5 分鍾 ,  加埋  火鴨絲 , 煮多幾分鐘 , 加紅椒粒, 芫茜 , 蔥粒 . 即石進食 .   


雪菜處理方法 :

雪菜快速沖洗乾淨 ( 洗太耐會無左鹹香味 ) , 扭乾 , 再用廚房紙印乾 , 切粒 , 熱鍋用少許麻油 , 煮食油炒已經清潔好既雪菜 , 加糖炒幾分鐘就已經入味同比較稠就可以試味 , 熄火 .  備用 .

雪菜做法 :

芥菜 1 斤 ( 我洗完乾晒再磅得500 g ) , 海鹽 20 g ( 如果要儲存耐 D , 就要用多 d 鹽 )

芥菜洗淨 , 輕輕用廚房紙印乾  ( 唔需要全乾 , 唔太濕就可以 ) , 輕輕擦上海鹽 , 用少少重量既碟壓住 , 等 20 - 30 分鍾 ,  將芥菜輕輕折摺一半扭一扭 ( 不需要扭實 ) , 放入玻璃密實盒 , 入雪櫃雪 2-3 日就食得 . 

醃漬物越耐越酸 , 所以唔好放咁耐 , 不過就有好豐富乳酸菌 ,  對腸胃有益 . 

在鹽漬中微生物的生長與食鹽濃度有直接關係,一般腐敗菌對食鹽的抵抗 力弱,尤其在酸性下更弱。乳酸菌和酵母較有抵抗力,因此調節食鹽濃度, 促進乳酸菌繁殖生成乳酸,以降低 pH 抑制腐敗菌之繁殖,就可提高貯藏 性。註 3 4、微生物的生長與食鹽濃度關係 (1)濃度 2~4﹪:低鹽醃漬物。乳酸菌旺盛、腐敗菌旺盛。 (2)濃度 8﹪:中鹽醃漬物。乳酸菌旺盛、腐敗菌抑制。 (3)濃度 8~10﹪:高鹽漬物。產膜酵母產生。 (4)濃度 15~20﹪:高鹽漬物。乳酸菌、腐敗菌繁殖困難,產膜酵母 繁殖。 (5)濃度 26﹪:飽和食鹽水。微生物幾乎不繁殖。 



牛油果醬 配 粟米片 


大家估下呢棵盆哉係有咩用 ?


就係要黎食薯片 ^^


好貼心既設計 !


焦糖蜜桃蛋糕 食譜 :

分蛋法 + 燙面法

蛋 4 隻 - 5 隻

低粉  80 g

滾水  60 g

沙拉油 40 g


煮焦糖 ....


煮好就可以放上蜜桃



放上蛋糕糊 , 焗熟要倒扣









沒有留言:

張貼留言