Translate

2020年4月14日 星期二

生酮珍珠奶茶做法 偽真珠做法 車前子粉食譜

* 車前子係通便食物 , 食用車前子要飲好多水以防便秘 *

先煲茶 , 今次用伯爵紅茶 , 其實其他紅茶都可以 , 因為今次會加冰令茶變淡, 所以會沖得濃一點 ! 


如果要飲有甜味就可以放糖係玻璃瓶內先倒入熱茶

其實我自己如果唔用普通糖就不如直接唔用都唔想用代糖 ! :P  我會選擇唔食都唔揀難食  :P

羅漢果糖




偽真珠做法 車前子粉食譜 :

1. 藍梅清洗乾淨 , 抹乾 ,  放入 藍莓 , 糖 ( 生酮就唔使放糖 ) , 加蓋慢火煮成醬.


* 其實就咁用檸檬汁, 糖, 藍莓一齊加蓋煮, 都係會成果醬狀 :



如果需要好幼滑 , 只需再搗碎再隔渣即可 . 不過我就鍾意食埋 D 食物纖維 .


2.  趁熱加入車前子粉 , 攪勻即可 .


3 . 放涼後放入雪櫃雪凍


4 . 取出切粒 - 好似一般珍珠既大細即可 




5 . 切粒備用 - 偽 "真" 珠 完成


6 . 沖茶


7 . 偽珍珠放入杯內 > 放入冰塊 > 花奶 ( 普通飲食版 ) 或 淡忌廉 ( 生酮版 ) , 倒入茶 , 完成 ! 


8 . 請享用



自家製珍珠奶茶 簡易珍珠食譜

http://carlong.blogspot.hk/2014/12/blog-post_15.html


沒有留言:

張貼留言