Translate

2014年9月22日 星期一

無麵粉焗芝士蛋糕。食譜。8 吋模 No flour baked cheesecake. Recipes

無麵粉焗芝士蛋糕。食譜。8吋模


蛋 6 隻,白古古力 240g,Cream Cheese 240g 或 蛋 9 隻,Cream Cheese 500 g 

做法:
蛋白,蛋黃分開,蛋白打至企身,因為今次蛋白唔會加糖所以好快消泡,一定要最後先打蛋白!

焗爐放水同毛巾預熱 170°C ( 唔同焗爐要自己試, 我個爐而家用 150 - 160 'C )

白朱古力隔水浸坐已經離火熱水中至溶解,cream Cheese 室溫放軟或坐溫水至軟身,打發至鬆軟,加入蛋黃打發至均勻,再倒入已溶解白朱古力,混合均勻,再放入蛋白糊的 1/4 份量混合平均,最後倒回蛋白糊內混合,倒入不脫底模,最初 170°C 15 分鐘,轉低 160°C 再焗 15 分鐘,熄火放焗爐內(不可開門)最少 15 分鐘!



做法 :

cream Cheese 室溫放軟或坐溫水至軟身,打發至鬆軟


加入蛋黃打發至均


再倒入已溶解白朱古力,混合均勻


再放入蛋白糊的 1/4 份量混合平均,最後倒回蛋白糊內混合

蛋白打發至企身



白朱古力用 暖水隔水座溶,不能過 50°C


倒入不脫底模,最初 170°C 15 分鐘,轉低 160°C 再焗 15 分鐘,熄火放焗爐內(不可開門)最少 15 分鐘!

cream cheese 240g 用大約 50°C 暖水隔水浸軟,不能過熱





放入雪櫃雪涷更好味道



沒有留言:

張貼留言