Translate

2014年9月3日 星期三

同大家介紹我屋企既毛小孩 :)

Hi Hi ~ 自從 YAHOO BLOG 無左之後 , 我都無心機再寫 BLOG , 隔左咁耐 , 都同大家 UPDATE 下家中毛孩 , 呢個係 蕭耍 , 最鍾意妳拋玩具比佢執 


呢個我囡囡拖住既係 真真



呢個為食豬係小雪貓



跟住到 蕭餅





呢個做緊 SPA 既係 蕭骰



呢位小朋友係 蕭姿




到介紹 蕭 哉 Joy Joy


嗲到暈既 金寶 , 佢係一隻 Whippet



我家五小福 , 真真 , 寶寶 , 豬豬 , 波波 , 糖糖






仲有肥 方方





呢個係我最錫 , 不過今年已經離開左 , 去左彩虹橋 !





呢個小小朋友就係 蕭雲



茶杯貴婦狗 Tea Cup Poodle 蕭雲 成長經過


































沒有留言:

張貼留言