Translate

2016年7月28日 星期四

沙嗲雞肉串燒 ( 越南式 ) 食譜 叉燒食譜 牛骨湯

雪櫃咩都無 , 整唔到甜品 , 只好求其換 D 野煲 .

雪耳 , 杏仁 , 無花果 , 桂圓 , 紅棗 , 蓮子 糖水 . 


慢煮西冷


沙嗲雞肉串燒 ( 越南式 ) 

雞肉 , 用薑 , 乾蔥, 洋蔥, 蒜頭 - 全部搗碎 , 加白酒先 醃一陣 , 呢個時候可以調醃醃醬 , 調好之後放入醃  2 小時以上 .

醃醬 :  魚露 , 薑黃粉 , 椰糖 ,  胡椒粉 , 生粉 , 椰子油 , 青檸汁 .


沙嗲雞肉串燒 食譜, 沙嗲醬做法



醃夠時間後便可以用簽串起雞肉 , 放入蒸汽焗爐用健康燒焗功能 10 分鐘 , 取出塗上沙嗲醬焗一分鐘即可 .





原來要好似昨晚既雪濃湯咁白 ,  就要不停咁潷走湯上面既雜質先得 . 


由昨晚煲到今晚既牛骨湯, 雖然濃味 , 不過唔係我喜歡既白湯 !  下次要一路煲一路潷走 D 雜質 !



本來想試整低溫叉燒 , 不過今晚慢煮捧好忙 ,  等有時間再試 !


自家製叉燒 食譜 做法








Anova sous vide 低溫慢煮 :













anova sous vide 焦糖燉蛋 ( 焦糖布丁 ) 朱古力雪芳蛋糕 ( 燙麵法 + 分蛋法 ) 食譜




沒有留言:

張貼留言