Translate

2016年7月5日 星期二

Anova sous vide 低溫慢煮 slow cook 豬肋排骨 ribs

呢塊豬肋排骨 , 用左 36 小時去 sous vide 低溫慢煮 ....


跟 app 既食譜 , 時間 , 溫度都係佢自己自動進行 , 真係好方便 .



慢長既 36 小時 .... 我成日入廚房睇佢夠鐘未 ....


終於等到啦 !


因為無咁大個焗爐 , 所以只可以用煎既方法 !!


煎始終無焗同燒咁好



真係好滑好嫩 ,  不過下次唔使 36 個小時咁耐 ! 



煮埋個汁就食得啦 !  如果有焗爐 , 個汁就塗抹上排骨上面一齊焗一焗表面 . 


五隻比熊豬 , 無論食- 瞓 - 玩 - 大小便 .... 都係一齊 ,  佢地其實係唔係羊黎既呢 ? 


廚房玩具 - Anova sous vide 低溫慢煮捧 相關既 blog : 

Anova sous vide T - Bone



2 則留言:

  1. Hi Carlo,
    你這慢煮棒真有用, 既可煮出口感嫩滑的肉類, 又可作BB比熊豬洗澡水保溫, 咁都俾你諗得到!

    回覆刪除