Translate

2017年1月3日 星期二

Tea Cup Poodle 蕭泡長

Tea Cup Poodle 蕭泡長 , 呢個小朋友最抵錫 , 雖然佢唔係最乖 , 但係佢就最古靈精怪 , 最識睇人眉頭眼額 , 可惜佢唔鐘意影相 , 脾氣亦不小 :P  又挑食 , 鍾愛吃牛肉 , 鹿肉 , 羊肉 , 鴨肉 , 芒果 , 榴槤  ^^




睇佢果樣 , 留長咀毛扮摩天使都幾靚女 .


有求於人既時候佢會比手 , 再唔彩佢就會請請 , 直到妳彩佢為止  :P 



因為女兒要考試 , 所以考試其間就無時間打理佢地 , 而我就只可以應付佢地既日常梳理 , 剪毛同 SPA 就要等待女兒考試後先得啦 ! 



女兒都係技癢 - 剪左兩下 


囡囡偏心 !  泡長只用 Kiehl's !!!!  小冰就用 magic mist , Silver 就用 Plush puppy ,  比熊就用 LaFancy's .  


妳地要忍耐呀 !  做多一排乞丐先啦 !







沒有留言:

張貼留言