Translate

2017年1月12日 星期四

espresso maker 壺 hello kitty 短片

我真係好無聊 , 有咖啡機仲要用 Espresso Maker  :P 




好耐無黎荷里活廣場 , 真係好 , 呢度仲係好香港 ....


等待小朋友考試 ... 周圍行下 ...


我真係路盲黎架 .... 都唔知自己行左去邊  :P 


坐的士都搵唔到 , 司機大佬叫我行過對面就係 ... 只好去地鐵站問路 .... 可能太多人問路 , 地鐵好窩心咁整定呢 D 紙仔比我呢 D 路盲  !  讚 !  不過我都係搵唔到呢架小巴  :P  


我用 GPS 都係係街兜圈子 !!!!


最後搵得番兩個小朋友 , 就坐的士去旺角食飯 , 因為入黑既新蒲崗有少少恐怖 , 雖然我細時經常係果頭出沒  :P 









唔知豚肉片上面既紅色絲係咩黎既呢 ? 


囡囡一邊整頭髮一邊溫書


麥當奴又有可愛 Rilakkuma 公仔印刷係食物盒上面


呢個荳奶雖然唔好飲 , 不過有 Qoo 公仔 !


買左少少無謂野 :P 


舊既量杯打爛左 ,  今日咁岩見到 . 




沒有留言:

張貼留言