Translate

2017年1月7日 星期六

食譜 慢煮冬陰公香味雞 薑黃飯

今日整慢煮冬陰公雞 , 唔會辣 ( 因為我只係用左一隻辣椒 ) , 只有冬陰公既清香味 , 進食時灑上青檸檬汁 , 份外清新 !


係超級市場就買到既新鮮冬陰公料 , 處理方法 : 全部先清洗乾淨抹乾 , 南薑去皮拍開 , 香茅去除外面硬既唔要 , 跟住拍一拍再切片 , 乾蔥 切片 , 辣椒切開就可以 ,  檸檬葉中間既大葉脈唔要 , 青檸留作最後進食前灑上雞既表面或煮整泰式酸辣汁配雞一齊食用 . 

泰式生蝦刺身汁 做法 食譜





慢煮冬陰公香味雞做法 :

1 . 新鮮雞清洗乾淨 , 用廚房紙抹乾 , 抹上冬陰公料 , 海鹽 , 魚露 ,  塗抹勻均再放入慢煮真空袋內抽真空 .

2 . 抽真空後 , 用 water bath 65'C - 6 小時 , 怕有血水擔心安全 , 可 慢煮6 小時後 , 最後加多  75'C - 30 分鐘 , 不過我覺得咁就無咁嫩滑 .

3 . 浸浴時間一夠就立即取出連真空袋放入冰水中浸一陣雞皮同肉先會爽脆 .

4 . 取出切件即可 .


water bath 中 ...


因為抽得唔夠真空 , 有少少浮 ,  所以加個蓋壓住佢 . 


14 cm 唔夠重 , 換左另外一個 16 cm . 


6 小時後 , 慢煮冬陰公香味雞完成了 ! 


芝士焗肉醬意粉黃薑飯 做法 油渣麵 / 粉仔 食譜 / 做法



因為我唔識切雞 , 所以斬到好肉酸同好大件    :P 配 薑黃飯 Turmeric 


牛扒醃定 , 抽真空 , 隨時想食就 sous vide 整 , 方便我呢個懶人  ^^



羊扒有點長 , 邊有咁大個盤比佢浸浴用 ? 比少少時間我諗諗先 !


又到左每星期既分肉日 ( 毛孩既生肉餐 )  , 毛孩當然會第一時間去驗收啦 !



Silver 真係好反瞓 , 不停咁郁身郁細 ! 







泡長一樣無時停 !




分好晒毛孩呢 5 日要食既肉啦 !  今個星期有雞肉, 牛肉 , 鴨胸 , 牛肝 , 羊肉粒 .




沒有留言:

張貼留言