Translate

2017年1月29日 星期日

年初三 一早出發帶毛孩去川龍飲茶 行山

天都未光就帶毛孩 ( 蕭雲 , 小冰 ) 一齊去飲早茶


8 點前都未好多人


我地 早上6 點就到 , 天都仲係黑 


女兒 同 蕭雲 有咩好傾呢 ? 


小冰 & 蕭雲 望住爸爸去攞點心 


有野食啦 !


點心 , 差不多全部都係兒時味道 !



上面果個係雞包 , 下面果個係大包 ,  放埋一齊比大家睇個比例 ,  呢兩款懷舊包點 , 出門市區既酒家比較少見 ,  所以次次黎都會食 ! 


小冰個樣好嗲 


點心 +  點心


我地走果時就開始多人 , 可能大家都已經瞓醒 .



呢度絕對係平靚正 , 不過都有唔少味精 , 但係我一樣喜歡呢度 !


呢度係自助型式 , 大家要自己取點心 .


自己攞碗筷, 自己沖茶 . 


我地鍾意坐樓上


有好多新年點心 , 有豬手  ,  蠔市 , 發菜等等 , 可惜未影就比人食左  :P 






煎堆本來係又大又圓又脆 ,  不過比我剪完之後就變晒樣  :P 




食飽就開始行山 .... 其實我行得好慢好慢 ,  無可能 3/4 小時完成到   :P 


西洋菜田 - 希望唔好收地啦 !  我真係好鍾意川龍架 !  可以話係中學時開始既回憶 ~





小冰對一切都覺得好新鮮




行呀行 ~ 我行得越黎越慢 , 我同雲雲兩個包尾  :P  


1 則留言: