Translate

2016年12月4日 星期日

溫泉蛋 日式牛肉飯 牛肉丼 食譜

有網友通知 , 萬寧有 Hello Kitty 杯買 ^^  好開心 !  立即去買 !



可惜見唔到有櫃桶果款 ! 


芝士意粉 

自製沙律醬短片 Mac & Cheese 芝士通心粉食譜 macaroni cheese




懶人出前一丁


韓國炒年糕


最鍾意毛孩眼瞓既時間影相 , 因為唔會動不停 !


小冰剪短左頭髮之後 , 白色既眉毛好突出 , 有少少黃小虎 feel ~ 


聖誕老人小冰 !




毛孩瞓晒 lu ~


泡長反白眼


泡長 & 迷你 大大下有點似樣 , 橡皮圈不同顏色我先分到熟睡既兩個小朋友









今日用明火煮飯


現在只要有 app , 唔需要任何煮食常識 , 只要跟足 app 既指示 , 就可以煮出大廚級既食物 .

溫度時間都係 app 自動控制 , 妳只要選擇妳想食既野 ,  按個制就除左要放隻蛋入煲之外 , 咩都係自動 . 


蛋都有好多種不同軟硬生熟可選


放慢煮器係水內 , 溫度到左可以煮食時 , app 就會自動通知妳放食物去 water bath .



跟住就煮飯同煮湯



溫泉蛋煮好時就會通知妳 , 可以食啦 !


跟住煮日式牛肉 ( 吉野家果種 )

返學午餐 沙律 日式牛肉飯 牛丼







日式牛肉 同 白飯都煮好啦 !


有少少唔開心 !  黃色果套 baby set 打爛左買唔返 ~ 嗚嗚的 ~



燜燒罐 / 真空壺 整 溫泉蛋 不同牌子暖壺測試



鑄鐵鍋 日式溫泉蛋 茶碗蒸食譜 日式牛肉飯 / 牛肉丼 食譜 / 做法




哎呀 !  唔小心倒瀉左一隻蛋 !  咁我罸自己無得食  !!


perfect egg !



開餐 !   我唔客氣啦 !




沒有留言:

張貼留言