Translate

2019年3月1日 星期五

Vitantonio 蛋撻 / 悠妤同迷你兵一齊玩

呢個公仔要修補番先玩得啦 ! 


問迷你兵點解會咁 ? 迷你兵唔彩我  :P 


^^  係悠妤同迷你兵一齊玩果時整爛既 ! 







呢餐係細仔煮 - 急凍點心 , 即食麵 ^^  


炒飯時 , 細仔問我點解用咁細個鍋去炒飯 ? 我都唔知點解  :P 


我鍾意用新鮮飯做炒飯 


鍋細真係好難炒  :P 



細仔話想食蛋撻 , 咁就要自己整啦 !  我只係做監督 , 細仔自己整 .






見細仔整得咁有心機 , 就開個小茶會啦 ! 




平時所有食具都係用洗碗機洗 , 今日細仔話想試下用蒸氣洗完 , 再放入洗碗機洗 ! 



Vitantonio 夾餅機




Vitantonio 芝士撻 日式芝士蛋糕 食譜



萬聖節 Vitantonio Cup Cake 南瓜芝士杯子蛋糕食譜 Sous Vide 慢煮燒雞食譜





章魚燒 ( 章魚小丸子 ) 食譜 用夾餅機 Cup Cake 模



老少平安煲仔飯食譜 餃子皮蘋果批 環保清洗鑄鐵鍋燒焦物方法





芝士 薯仔 煙肉 雞 撻 Vitantonio 夾餅機




Vitantonio 芝士撻食譜 豆腐魚湯食譜 雙皮奶食譜 慢煮食譜 Vitantonio食譜




Vitantonio 脆米餅 蛋糕仔 慢煮日式叉燒 烏冬食譜



魚湯打邊爐 魚湯湯飯 Vitantonio 蘋果批



麵包機軟吐司食譜 Vitantonio 夾餅機 炒麵



白咖喱豬排 vitantonio 乳酪藍莓撻 椰汁西米露 食譜






沒有留言:

張貼留言