Translate

2014年11月24日 星期一

Tortilla Espanola 西班牙蛋餅 做法 西班牙火腿雜菜湯 Outback 麵包三明治


西班牙蛋餅 ,  小朋友既係有刨左少少芝士一齊煎 , 未熟已經好香 , 比較吸引


用白裡煎個底無脆



我自己果件就無加芝士 , 明顯比較乾身


用黑裡個底有 D 脆 ( 可能差 D 煨底 :P )  無玻璃蓋真係只可以靠估 :P



西班牙火腿骨唔好浪費 , 加雜菜煮左煲湯






我個女比我更加 "姑寒" , 佢問我舊骨不如明天煲多一次湯 XD XD XD ~  傻瓜黎架 !


隔左二日 , 心思思又飲奶茶 :P


今日整既 outback 包好唔得 !  倒晒材料先唔夠高筋粉 ........ ~.~ 只好用法國麵包粉代替 ~





其實呢個 西班牙蛋餅有好多不同食譜 , 比例上自己喜歡就可以 , 我自己今日就用呢個比例 :

Tortilla Espanola ( Spanish Omelet ) 西班牙蛋餅 做法 ( 3 件份量 ) :

淡忌廉 50 g, 蛋 6 隻 , 薯仔 500g , 西班牙火腿 少許 , 蕃茄 3 個 , 香草少許

做法 :

先將薯仔切片 , 沖涷水 , 放筲箕隔水 , 慢火用橄欖油煎熟 , 備用

淡忌廉 50 g, 蛋 6 隻 , 用叉攪勻 ,  輕手混合 已煎薯片 , 西班牙火腿 ,  加入鮮磨黑椒 , 慢火加蓋煎 1-2  分鐘 , 加入蕃茄片 , 加蓋煎至熟即可 , 上碟後加上香草即可

P.S. 我自己比較鐘意用焗薯做 , 紅薯都唔錯


沒有留言:

張貼留言