Translate

2015年11月11日 星期三

狗狗 大欖林道 大棠 楓香林 伯公坳 郊遊玩樂一天遊

本來唔係去呢度行山 , 不過唔識同的士大哥講點行 ,  到落車先知唔係我要去果度 , 不過都無所謂 , 一樣咁行 , 只要可以帶狗就可以 .

就係呢度落車 ....   


落車之後 , 人都未防蚊, 就立即同 牛牛, 骰仔 噴防蚊 , 防蚤水 , 我地就餵蚊 .



牛牛 同 骰仔 二父女都咁乖乖等我地噴蚊怕水 .



我地揀選行 大欖林道 大棠段 楓香林


牛牛倦就會叫囡囡推佢 , 佢會企或坐係滑板等人推 .  懶骨頭 .



牛牛 :  [ 家姐, go go go ~ ] 


地圖


骰仔


指示寫去楓香林係 1.6 公里, 行半小時 ,  我就行下影下 ,  行左四個多小時 .  :p 



大家真係要小心 , 呢條路前後都會有單車 , 私家車 , 貨車行駛 , 小心 !










樹葉還未轉紅







要見到全段路既地方 , 先可以放心比佢地跑 . 



































回程時 ,  選擇  伯公坳 ,  因為唔想再擔心行行下又有車 !!!!  



呢條路好多蝴蝶  , 不過都好多好多蚊 !








呢條路梯級多 , 我就行得辛苦 .  :P


狗狗就不停前前後後咁跑


佛祖廟


此處遠望水塘




一日遊完成了 !


沒有留言:

張貼留言