Translate

2015年6月21日 星期日

Sony DSC-QX10 鏡頭 開箱文

昨日係寵物展 , 本來係買 Action Cam ( http://www.sony.com.hk/products/apps/product/simplePage.do?modelCode=_M038222&lang=zh比毛孩 , 點知唔岩身 , 放棄既時侯忽我見到 DSC-QX10 , 就買佢啦 !  不過原來要叉電 10 小時先可以用 ! 咁即係無得即場玩 :(




跟機入面有 說明書 , QX10 鏡頭 , 連接手機架 , 電話繩 ,  USB 叉電線 , 不過無插頭 ! 


充電池NP-BN , Micro USB 線 , 機繩 , 智能電話配接器 , 操作說明書 


本來想買 Iron Man 色 ( 銅色 ) ,  不過最後為左要襯電話 , 所以都係選擇白色 . 


充左電 10 小時啦 !  試用 !

真係同想像既一樣 , 毛孩唔鐘意影相 , 不過佢地唔知道 呢個 DSC-QX10 係相機 , 所以順利同佢地影相 .

未瞓醒既 joy joy ( 蕭哉 )


今日多雲 , 不過都影到有層次


點旭個鏡頭 , joy joy 都唔知 , 嘻嘻 !







影埋 My My 先 :)  一樣成功 !



用手機影 , 同 DSC-QX10 按影相制一樣得 !


泡長小朋友對 DSC-QX10 有少少懷疑 , 不過就無逃走 :)





個個都唔發玩佢係相機  =^人^=


zoom 到盡都 OK


原本距離


唔記得 zoom 幾多倍


連糖糖都唔發覺 :P




沒有留言:

張貼留言