Translate

2018年11月5日 星期一

星洲炒米 自製乳酪 炸豬油 芋頭西米露

油渣 銀針粉 , 湯底用冬菇 , 蝦米已經好好味 !


見 FB 朋友仔用水炸豬油 , 我又試試先 !  豬板油 3 : 水 1 , 煎香豬油後加熱水 , 加蓋 中小火 2 - 10 分鐘即可 取出油渣 , 油過濾後便可使用 .  


早餐 

自製乳酪 用風乾機 Homemade Yogurt




簡單煮 星洲炒米 錦鹵雲吞 食譜 做法



星洲炒米 食譜




今次試用街市既咖哩粉炒 星洲炒米




炒好之後分開真空 , 留比老公放係公司 , 想食時 , 叮一叮就食得 !



露筍 薯仔 湯 : 材料 : 洋蔥 , 蒜 , 焗薯 , 露筍 , 牛油 . 


露筍薯仔湯 , 要過濾先會滑 




酥皮 露筍薯仔湯 



煙肉露筍


grill pan 預熱就可以開始用煙肉卷住露筍


因為我怕熱, 所以 D 露筍扔落 Grill Pan 時 , 煙肉同露筍都分開左  :P 


凍檸蜜


芋頭西米露

芋頭椰汁臘鴨煲 芋頭西米露 食譜 鑄鐵鍋煮食短片




小雪貓好耐無係我房瞓 , 佢平時都係跟我個仔或女瞓 , 今晚竟然同我瞓 ! 


沒有留言:

張貼留言