Translate

2017年8月17日 星期四

拉布拉多 方方 火化 ( 內有火化過, 小心看後會感不安 )

方方係因為圓圓而養 , 取名方方, 係因 有圓就有方 ( 故事太長 , 唔講啦 ! ) ,  因為當年圓圓有牛蜱熱 , 但係就搵唔到狗輸血比佢 , 為左呢件事就好自私咁決定養一隻大狗作為自家血庫 .... 但係方方捐咁多次血都係幫其他狗狗 , 好開心佢可以幫到咁多狗狗 , 呢個可能係上天既安排 , 好多謝上天對方方既厚愛 , 方方沒有病痛 , 15 分鐘內就已經仙遊了 !   當晚爸爸叫方方同金寶去沖涼 , 方方唔肯去 , 其實方方係好鍾意水 , 同好鍾意沖涼既小朋友 , 佢係點都會沖涼 .... 記得爸爸有一次搬公司第一晚 , 方方就自己咬爛個水龍頭玩水 ....  點知今次 ... 當金寶沖完涼之後 , 爸爸見方方呌左幾下大氣 , 小左個便 , 再返去瞓 .... 爸爸再叫下佢 ..... 佢已經離開了 !!!!  >.<  


其實同住生既毛孩做美容 , 仲要係短毛品種 .... 都真係無自己做既咁好....  女兒要自己動手再修修 


方方 , 妳要一路好走


爸爸同孩子們一齊幫 方方 執骨


死時 方方 只有 七十幾磅 , 但係出黎只有兩小桶骨 ....


家中既毛孩骨灰 .... 早幾年先忍痛將以前既養既毛孩骨灰回歸自然 , 但至今天 , 又已經又有 6 個... 唉 !  珍惜所有 !  生命無常 !  活在當下 !


方方 , 返到屋企啦 !   妳要乖乖地 , 好好上路 !  一路好走 !


方方生前都無幫襯過寵物美容 , 要死先可以去街沖涼 ..... 


回憶方方





方方 與 neptune ( tune tune )


很喜歡玩水既 方方


圓圓 與 方方 









圓圓係好錫方方


BB 時 , 咬骨骨


長大後 , 咬骨骨


彭福係唔比落水玩 ,  可惜一時睇唔實方方同圓圓 , 佢兩個就跳左落水玩 .... 



女兒經常怕毛孩會饑餓 , 所以會係毛孩進餐後再手餵佢地, 等佢地食多少少 .


方方 都好鍚 蕭耍 , 蕭雲 , 蕭姿 , 蕭餅  


瞓到有聲 ....


肥到唔想行 !!!


沖涼 好乖 , 好乖 , 好乖 既 方方




利賓納 與 方方




方方 與 tune tune


家中無人時既 CCTV ~


方方 與 mymy ( 蕭邁 )

My My 蕭邁火化了




Joy Joy 蕭哉 再見了 ( 慎入 內有寵物火化相關相片 )






沒有留言:

張貼留言