Translate

2016年5月10日 星期二

青衣戲棚 街頭小食 天后誕

每年 農曆三月二十三日 係 天后誕 ( 天后誕辰 ) 都會有大型傳統節慶活動 , 當中有粵劇 ( 大戲 ) , 當然最重要係要先供奉天后娘娘 ,



去到見到 D 大既懷舊花牌已經好有氣氛 .


呢個菠蘿見佢招牌有胡慧沖 , 所以買黎試試 , 真係好甜, 可惜唔夠凍 ! 


原來都唔係太難搵 , 一路跟人流行就可以 , 真係有好多好多人行緊去 !


囡囡本來想求簽 , 但係呢幾年求既都唔好 , 所以唔求啦 ,  唔知道未來 , 會過得有希望 D !




泰國手工冰棒 / 冰條


微波爐 "叮" 鰻魚


木瓜唔知咩  :P


全場最平既汽水 , $6 就有一罐, 最重要係無人排隊  ^^


買個椰青要排幾十人 !


排緊隊買炒蜆途中 , 有豆花 , 豆漿 , 都係因為唔使排 , 所以買  :)


呢檔檔主同我呢個數屎一樣 - 計錯數 , 不過我囡囡問我, 我先知自己比多左錢 ^^

一樣食品 $40 , 一樣 $30 , 一樣 $20 , 亞姐話齊頭平 D 收妳 $100 啦 !  ........


炸大腸


烤鴨肉


豬頸肉 - 呢個係全日最得既食物


又冰菠蘿 - 全場最少有 3 檔


蛋.....






因為紅雨過後, 地下十分泥濘 .... 又好多時有車出入 , 有點危險 !

垃圾唔好周圍扔啦 !


原本諗住可以等到夜晚 , 睇下見唔見到..... 不過太多人啦 !   6 點幾就走啦 !


屋企又有個凍菠蘿 ,  都係好甜 , 不過有貴得多  :P


行完街 , 去食飯 



大熱天時 , 小朋友仲要打邊爐  :P 


沒有留言:

張貼留言