Translate

2015年12月28日 星期一

酸菜白肉鍋既酸菜做法

酸菜白肉鍋既酸菜做法 :



旺菜 / 大白菜 洗乾淨 , 隔水 ,  海鹽 ( 3 - 5 % ) 加水煮滾 ,  用作淋大白菜 , 每一片菜葉都要淋過 ,
隔一隔水 , (  重要 - 全個過程都唔可以接觸到油份  ) , 大白菜放入深既兜, 倒入已經放涼既鹽 + *洗米水 ( 洗米水係等鹽水已經凍晒先加入 ) 直到浸泡到所有菜 , 用重物壓住 , 密封 15 日至 20 日 , 就開始酸 ,  可以用黎煮酸菜白肉鍋啦 !       












溫度 20 -25'C 對乳酸菌最適合

* 用洗米水可幫助發酵

鹽用 3 % - 5 % 就夠 , 太多乳酸菌就會比酵母菌取代 , 咁就唔食得架啦 !

鹽超過 8 % 乳酸菌就唔會再生長  , 亦有人會加高粱或者米酒去抗菌 , 同時都會因為乳酸菌更加而更酸 ,  大家做幾次 ,  就會掌握到自己想要既風味 . 

未夠 10 日係唔食得, 可能會亞硝酸鹽中毒 , 硝酸鹽還原成亞硝酸鹽而引起中毒 - 小心

蔬菜腌制時,放入蔥、姜、蒜、辣椒汁都有利於降低亞硝酸鹽的含量

韓國泡菜食譜


   

沒有留言:

張貼留言