Translate

2018年10月8日 星期一

糯米飯 無水煮菜 溫泉蛋

生炒糯米飯 潮州炸花生 食譜 黑糖檸檬雞翼 食譜


Le Creuset 32cm Marmite 10 分鐘生炒糯米飯 食譜 , 30cm Buffet 小籠包配娃娃菜 做法



金銀蝦蒸糯米飯 胡麻醬秋葵食譜 自製沙律醬做法短片



我鍾意炒飯之前用同一個鍋先煎蛋皮



再炒蝦米 , 臘腸 , 冬菇


我好少好少會用老抽 , 真係好黑色  :P  其實我唔係好鍾意  :P 



留飯比老公


350 g 糯米 , 一陣就食晒 ,  如果係白飯 , 一餐 ( 唔計大仔同老公 ) 我同兩個小朋友只係食到 150 - 200 g 米 ,  可能糯米飯香口少少 .  



鑄鐵鍋無水煮菜 - 26cm Marite - 1 斤菜心 ( 其實我唔肯定佢係咩菜 :P  ) 


鍋底放薑片, 放菜 , 加蓋蓋實 , 中火 5 分鐘 .


我無加調味 , 撈勻即可 . 


如果菜幼身 D , 咁時間要減少 . 


今次用 2 部唔同既蒸氣焗爐整乳酪 



自製乳酪 用風乾機 Homemade Yogurt




雜果涼粉




又玩雞蛋  , 試溫度 :P




燜燒罐 / 真空壺 整 溫泉蛋 不同牌子暖壺測試



鑄鐵鍋 日式溫泉蛋 茶碗蒸食譜 日式牛肉飯 / 牛肉丼 食譜 / 做法



慢煮棒溫泉蛋 日式牛肉飯 牛肉丼 食譜



沒有留言:

張貼留言