Translate

2017年10月6日 星期五

爆肺入院記錄

9 月 16 日 - 開始呼吸困難 , 但係無諗住睇醫生 , 仲蠢到以為瞓醒就無事  :P  結果瞓到半夜就要坐的士入急症 ,  好彩細仔話陪我一齊入醫院 , 否則我可能已經死左啦 !   :P
上左的士已經呼吸唔到, 出到急症室都講唔到野 , 行唔到 .... 好彩細仔醒目 , 一路同急症室既人講我以前爆過肺 ..... 雖然都拖左好耐先見到醫生 , 但係起碼已經知道係咩事 !!!

係急症室插左左邊肺既肺喉 , 就安排上病房 ....


女兒 whatapp 傳來小雪貓相片


同女兒親手煮既早餐 


9 月 19 日 - 安排到照 CT .... 照完之後 , 專科醫生發現 右邊既肺都爆左 , 要緊急插埋 右邊既肺 , 令肺部可以繼續呼吸 ....  當時因為係探病時間 , 病房好多訪客 , 所以我被推到同層既雜物房插喉 .....  專科醫生手勢的確比較急症室醫生好好多, 好多...



9 月 20 日 - 媽媽入院留醫 , 就苦了孩子 !  小朋友每日都只係食外賣 ....









9 月 21 日 - 安排進行手術 ....

小朋友黎探病 , 帶來零食 . 


開始要禁食同打鉀水 .....


兒女為我打氣送來零食


女兒一路 whatapp , 一路問點煮....



好成功既牛肉飯 - 女兒真係好叻






女兒送來日式甜點 


驗血同驗血 - 係每日等手術室時 , 都要係手術前驗血 , 日日都以為有得做手術, 但係日日都食炸糊 ....


女兒傳來小狗短片, 令我係醫院都無咁悶   ^^



係屋企既群組講想食熱早餐 , 結果老公話買香蕉糕同蠔餅 , 亞女話買煎釀三寶 ....


9 月 24 日 ....




女兒在家煮飯 , 睇個樣都唔錯 , 叻叻


女兒努力溫書


9 月 26 日 頸枕狗狗係度乖乖地等我呀 !


女兒既書送到了


9 月 27 日 - 終於做左黏肺既手術 , 止痛針係比我有需要時自己按既, 不過因為會令血管好痛, 我無用 , 要求醫生將佢攞走 .... 其實雙手已經再無血管可以再打得到 ....


女兒在家整燒鴨胸 , 我係醫院用 sous vide 既 app , 利用 wifi 就可以控制溫度同時間 , 佢之後只需放入焗爐焗脆鴨皮即可 . 



9 月 28 日 - 女兒煮左牛肉丼同壽司比我食 


仲有木瓜 


紅棗水



佢地係屋企就食烏冬同餃子


BB 狗既生肉餐


9 月 29 日


手術後時冷時熱 , 需要用小風扇


手術後為防止咳嗽時既痛 ,  叫女兒煲蘋果雪梨南北杏無花果水 , 當日常水飲用 . 



女兒煮既飯同烏冬



9 月 30 日 女兒煮既飯


女兒在醫院幫我洗頭時 , 細仔以為雲雲唔見左 , 打左 14 次電話黎搵雲雲  :P


雞肉親子丼


女兒越來越叻煮飯


芝士通粉


Jello 呀 ~  有 Jello 食呀 !  


細仔送黎 mos burger 同 奶茶


女兒就炸雞翼比我食



仲有生果


10 月 1 日  女兒送來 生果 , 芝士通粉 , 牛仔腸


10 月 2 日 女兒傳來 , BB 第一次自己用尿墊小便 ^^


是日有車厘子


雲吞河 叉燒 蝦 腸粉


紅棗茶 蘋果湯


早餐 牛仔腸 薯格 芝士貝殼粉



10 月 3 日 女兒一邊溫書 ,  一邊照顧我真係好辛苦 !


因為醫生話要忍氣 20 秒去將我既肺喉除去 .... 可惜一直練習都只能忍氣 十秒八秒   :P 


女兒煮鴨胸同牛仔腸



豬骨湯


10 月 4 日 - 出院回家第一天 , 在家食早餐真係特別溫暖 


熊 Bear Bear 陪我繼續坐係度瞓 


趕到中秋節出院 ,  同家人一齊過節 , 祝福大家身體健康





2 則留言: