Translate

2018年2月10日 星期六

寵物美容 B 牌考試同比賽 寵物展

寵物美容 B 牌考試同比賽既前一晚, 女兒執野才發覺唔見晒 S show lead , 好彩多得貴族寵物 May 姐幫助 , 先可以買到 3 條 show lead 比賽當日使用 , 謝謝 May 姐 !


因為怕會遇上車神, 令小狗係車程中嘔吐而不能比賽 , 所以帶備 2 隻狗同行, 今次就帶 - 蕭耍 ( Poodle )  & 蕭豬 ( 比熊犬 ) , 前一晚小狗沖涼 , 拉直毛 , 準備明天比賽 !


係寵物展買到既洗梳刷 , 同洗梳液 .


仲有 chris christens Mark slicker brush . ( 一般香港人叫佢做 CC 梳 ) , 同 super hold .

 


比賽開始 - 比賽 / 考牌時間 2 小時















因為女兒為狗狗上膠同上粉而扣分 , 所以今次唔合格 , 下次再努力 !















雖然女兒輸左比賽同考唔到 B 牌 , 但係好感謝評審既細心解釋 .  總算藉始得到寶貴既經驗 .





比賽完結後收拾細軟....


洗梳


到蕭耍修修個樣就走啦 !


豬豬辛苦左 2 小時 , 要飲水同休息一下 .





女兒比賽時 , 我去左寵物展果邊睇野 , 買左少少狗狗小食同用品 .



眼中只有家姐既蕭耍, 係家姐比賽途中自己走左去搵家姐 :P  當時我去左買野 , 好彩有朋友幫我捉住佢 , 多謝同唔該晒 !



餓左 6 小時 , 趁的士未到前, 係美食車買少少野食左先 !


今次比賽真係令女兒學到好多野 !  ^^




沒有留言:

張貼留言