Translate

2017年12月3日 星期日

bon bon 第一次剪毛沖涼 短片

bon bon 小朋友 3 個月大 , 第一次沖涼同剪毛 , 過幾日就要送佢去新屋企啦 !  希望佢以後同家人一齊 , 幸福快樂 , 健康活潑 .  




因為屋企無手機用既腳架 , 所以手機要用橡皮圈固定係風機上面   :P 


對第一次做美容既狗狗, 一定要慢慢黎, 唔好急 .

沖涼之前 , 先要將毛澈底梳通 , 不能強行去梳 , 要用除靜電 / 溫和既液體噴係毛上保護毛璘 .


不過可能 bon bon 已經每日見到其他狗狗 梳毛 , 沖涼 , 剪毛 , 佢好合作 . 


當小朋友想反抗既時侯 , 一定要輕聲 + 肯定咁同佢講唔可以 .


剪腳底毛


剪指甲


除耳朵毛



八掛貓貓黎探班  :P 


修剪完成



您以後要乖仔啦 !  good boy !



小朋友好倦 , 用佢鍾意既紙巾同佢玩 , 佢地唔玩 , 咁早 D 去休息啦小朋友 ! 


我家狗狗日常清潔 狗清潔用品 the basic steps cleaning for dogs present by photo and video



呢個月毛孩既日用品 狗狗做磨砂 香薰 spa



迷你豬仔 3 個月大 第一次剪毛



蕭 bon 今日去左打預防針



迷你豬 BB 有新既 小智帽



狗狗 BB 有新玩具 韓國炒粉絲食譜



風乾雞柳 風乾豬耳 比毛孩做零食



barf 生肉餵飼



PET 小冰 與 家中狗 BB





沒有留言:

張貼留言