Translate

2017年7月9日 星期日

明爐酸梅烏頭食譜 鑄鐵鍋食譜

早上起來第一眼看到的 .... 小冰真係好乖女 ,  一早就自己去廁所板 wee wee , 再等我起身 ^^ 


豬豬就係度唔知係度做咩 ? 


蕭雲就仲未捨得起身 !


蕭雲 & 泡長 還在熟睡中 ~


早餐 - 糙米飯 , 鹵蛋 , 清茶


晚餐 - 今日女兒本來想幫 迷你兵 沖涼 , 但係梳毛時 ,  女兒就被我叫她幫忙買餸 ,  所以 迷你兵 一直都放係美容檯被遺忘了.... 直到我地差不多食完飯先發現  :P   對唔住呀迷你兵 !!!


晚餐煎紅腸 - 本來想整鹵水紅腸 & 墨魚 ..... 點解我會唔記得架 !   傻到攞去煎   :P


夏天悶悶熱熱 , 食 D 酸味味既野就岩啦 ! 

酸梅烏魚就係其中一道合適夏季既餸


明爐酸梅烏頭 食譜 :

1 . 烏頭魚清洗乾淨 - 備用
2 . 梅子 / 酸梅 去核 , 加糖搗勻 - 備用
3 . 唐芹 , 芫茜 , 蔥 , 洗乾淨, 切段 - 備用
4 . 鑄鐵鍋底放一層唐芹 , 芫茜 , 蔥 段 , 再放上 ( 1 ) 烏頭 , 放水或雞湯 ( 我自己係用清水 )  加蓋 , 中火煮 13-15 分鐘 .

5. 上檯時才加入 ( 2 ) 梅子汁 , 一邊用電爐一路保暖進食 ^^ 





無水煮蜆 


開飯 !


鹵水蛋


無水煮菜心


呢碟就用蒸爐蒸 , 因為蒸爐唔夠大蒸晒 2 斤 菜心 ,  所以要分開 , 兩個煮法 , 煮既時間就差不多 ,  分別都係 5 分鐘 同 6 - 7 分鐘 . 


豬腩肉飛水中 ...  鹵定明天食 !


沒有留言:

張貼留言