Translate

2017年7月23日 星期日

8 號風球 蜂蜜蛋糕 雞煲打邊爐

今日一起身就已經係八號風球  ^o^ 


但係我就毫無準備 , 雪櫃只有醬汁  :P


小冰就咩都唔理 ,  自己一個照玩佢既乒乓球 .


我有我食零食  :P 



緊有食物之一  - 薯仔蘋果沙律



摷晒屋企可以食既野出黎....



卷壽司玩具 壽司飯 薯仔沙律 蜂蜜吐司 蒸汽焗爐食譜




雜菜汁


部隊泡菜鍋


整簡單既蜂蜜蛋糕



只要蛋打得好 ,  做蛋糕係唔需要加任何化學物 , 例如 發粉 . 


蛋黃隔水座熱打發得比較易



水浴法 , 一行開 , 未黎得切畫線 ! 就爆開 !


蛋糕放涼後會自動離模 , 所以我愛鑄鐵鍋具 !


表面唔平滑 , 其實係我表面焗得唔夠乾都係其中一個原因   :P



因為細仔粗暴對 D 砧板 , 所以老公要攞番公司打磨 , 老公話 , 貴果塊真係比起幾百蚊果塊既質地好 , 佢話磨到入面就知 !  

sage / epicurean


狗狗要食既凍肉要真空包裝


一餐一包 , 呢個星期有 牛肉 , 羊肉 , 天然豬柳 , 雞肉 , 春雞 .


因為我打風無野食 , 攞左狗狗呢個星期既少少雞肉出黎做晚餐  :P 


簡易雞煲做法 食譜




屋企連蒜頭豆豉醬都無 ..... 只好用大量蒜頭  :P


話咁快就食得 ! 


因為太肚餓 ,  打邊爐時 , 一時心急放太多料落去 , 有少少痴底 , 要換煲 :P


小雪貓最乖 , 日日都識自己埋位等食   =^人^= 


今晚打邊爐配菜 , 鯪魚肉 , 冬瓜 , 唐生菜 , 魚丸 , 雲吞 , 魚皮餃 , 米線  !    炸魚皮同響鈴唔記得食喎 ! 



打邊爐前有個小插曲 - 就係唔小心跌左個電爐落地壞左 !!


好彩老公整番 , 否則今晚全家人要企係廚房食啦 !  :P


我家毛孩真係好易滿足 , 一條舊毛巾扎住一隻單丁襪都可以玩幾日  :P 


咖哩魚蛋配烏冬


糙米飯加飯素 


蒸牛肉球


沒有留言:

張貼留言